Pytania i odpowiedzi (FAQ)
¿Ile wynoszą koszty przesyłki?
W każdej chwili możesz sprawdzić, ile wynoszą koszty wysyłki z koszyka bez konieczności finalizowania zamówienia lub rejestracji na naszej stronie. Wystarczy kliknąć na link ¿"Ile kosztuje wysyłka?", który można znaleźć w koszyku.
Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy dla przesyłek do Hiszpanii ( Peninsula) i Portugalii wynosi od 24 do 72 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku) dla produktów znajdujących się w magazynie, po potwierdzeniu płatności i wysłaniu przez naszego przewoźnika. Jeśli wysyłka odbywa się transportem wybranym przez kupującego, czas zależy od niego. Szacowany czas dostawy dla Balearów i pozostałych krajów, do których wysyłamy towary, wynosi 5-7 dni.
Jak mogę sprawdzić, czy produkt, który chcę kupić, jest dostępny?
Wszystkie produkty, które można dodać do koszyka, są dostępne. Gdy dany artykuł jest niedostępny, pojawi się czerwony tekst ostrzegający o tym i nie pozwoli na sfinalizowanie zamówienia. Krótko mówiąc, jeśli możesz dokończyć swoje zamówienie, mamy wszystko, o co prosisz.
¿Czy produkty są objęte podatkiem VAT?
Tak, nasze ceny zawierają podatek VAT
Jak złożyć zamówienie?
Dodaj wybrane produkty do koszyka i na koniec dodaj komentarze, które uważasz za stosowne. I w końcu zapłacić za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.
Nie mogę się zarejestrować!
Jeśli chcesz się z nami skontaktować przez e-mail. Wysyłamy wiadomość e-mail na adres info@decuevastoys.com.
Co mam zrobić, jeśli nie masz takiej ilości, jakiej potrzebuję?
W tym przypadku jedyne, co możesz zrobić, to po kilku dniach sprawdzić, czy otrzymaliśmy więcej jednostek produktu, którego szukasz. Albo wyślij nam e-mail na adres info@decuevastoys.com, podając numer referencyjny artykułu i żądaną ilość, abyśmy mogli sprawdzić, czy możemy otrzymać potrzebne jednostki.
Jakie formy płatności są dostępne?
Zamówienie można opłacić kartą lub przelewem bankowym. W tym celu należy tylko wybrać żądaną metodę płatności podczas składania zamówienia.
Mam problem z zapłatą za zamówienie na kartę!
Twoja karta może nie mieć włączonych bezpiecznych płatności. Skontaktuj się z bankiem i sprawdź. Jeśli Twój problem będzie się utrzymywał, możemy zmienić metodę płatności na przelew bankowy ( Zobacz) pytanie "Czy mogę zmienić metodę płatności?").
Czy mogę w każdej chwili dowiedzieć się o statusie mojego zamówienia?
Tak, możesz zobaczyć status swojego zamówienia w strefie klienta decuevastoys.com. W tym celu, po wejściu do strefy klienta, należy przejść do menu zamówień i kliknąć na zamówienie, którego chce znać twój status. Jednak otrzymasz wiadomość e-mail za każdym razem, gdy Twoje zamówienie zmieni status. Twoje zamówienie może być w następujących stanach:
-
Zapłacone: kiedy już sprawdzimy zapłatę zamówienia.
-
Sprawdzone: gdy wszystkie dane zamówienia zostały zweryfikowane jako poprawne
-
Gotowy: kiedy twoje zamówienie zostanie przygotowane
-
Wysyłka: gdy Twoje zamówienie zostało już odebrane przez przewoźnika
Czy mogę podać czas dostawy zamówienia?
Ze względu na to, że agencja transportowa jest niezależna od De Cuevas Toys, nie możemy wskazać czasu dostawy, ponieważ to oni planują swoje trasy. Kiedy Twoje zamówienie zostanie odebrane przez przewoźnika, otrzymasz e-mail z informacją o agencji transportowej w przypadku konieczności skontaktowania się z nim.
Czy dostanę wiadomość telefoniczną przed otrzymaniem zamówienia?
Nie, agencja transportowa postara się dostarczyć go dwa razy. Jeśli nie może go dostarczyć, skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub zostawiając notatkę w domu.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Po wysłaniu Twojego zamówienia nie możemy zmienić adresu dostawy, ponieważ będzie ono w trakcie dostawy. Należy pamiętać, że przy składaniu zamówienia można podać adres dostawy.
Czy wysyłasz zamówienia na Wyspy Kanaryjskie, Ceutę lub Melillę?
Nie, my tylko płyniemy na Półwysep i Baleary.
Czy jest jakiś numer telefonu kontaktowego?
Godziny obsługi klienta: Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 w 96 555 07 39 (tylko w dni robocze). Poza tymi godzinami można to zrobić za pomocą następującego formularza kontaktowego: Kontakt.
Czy można zarezerwować produkty?
Ze względu na duży procentowy popyt na nasze artykuły nie ma możliwości rezerwowania produktów.
Jak mogę usunąć moje zamówienie?
Aby usunąć zamówienie należy skontaktować się z nami wskazując, że chcesz usunąć zamówienie i podając numer zamówienia. Jak tylko usuniemy Twoje zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem.
Czy mogę zmienić metodę płatności?
Tak, aby zmienić metodę płatności należy skontaktować się z nami wskazując, że chcesz zmienić metodę płatności zamówienia i podając nam numer zamówienia oraz nową metodę płatności (przelew, karta). Jak tylko zmienimy metodę płatności, otrzymasz e-mail z informacją o tym, jak dokonać płatności.
Czy produkty mogą być finansowane?
W De Cuevas Toys nie mamy takiego sposobu finansowania płatności w ratach.
Czy mogę zaufać, że kupię decuevastoys.com?
De Cuevas Toys jest czysto hiszpańską grupą biznesową i liderem w branży zabawkarskiej.
Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w sektorze sprzedaży detalicznej i hurtowej zabawek, DE CUEVAS TOYS jest obecnie wiodącą marką w sektorze zabawek, której działalność zwiększyła się wraz z wprowadzeniem na rynek ręcznie robionych przedmiotów dla lalek.
Jak kupić kartę prezentową?
Dostęp do strony zakupu karty pamiątkowej Cuevas Toys Gift Card za pomocą następującego linku kup kartę podarunkową. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wypełnić kartę podarunkową. W nich będziesz musiał określić obraz, kwotę, odbiorcę... Po dokonaniu płatności, karta prezentowa zostanie aktywowana!
Jak mogę uiścić kartę prezentową?
Po dokonaniu płatności, w dniu wybranym przez kupującego zostanie wysłany e-mail. Od tego momentu możesz korzystać z karty prezentowej.
Gdzie mogę zobaczyć resztkę pieniędzy z mojej karty prezentowej?
Możesz sprawdzić pozostałe kwoty z wykupionych kart podarunkowych w moim koncie.
Czy mogę korzystać z promocji i rabatów wraz z kartą prezentową?
Pewnie, że tak! Suma pieniędzy z karty upominkowej jest zgodna z wszystkimi promocjami, rabatami i ofertami na naszej stronie internetowej.
Co się stanie, jeśli zgubię kartę prezentową?
Nie martw się! Skontaktuj się z naszym systemem obsługi klienta.
Czy mogę zwrócić kartę prezentową?
Karty prezentowe nie można zrealizować za gotówkę i nie zostaną zwrócone.