Chcesz się z nami skontaktować?
Możesz skontaktować się z DeCuevas Toys w następujący sposób:
- W przypadku pytań związanych ze sprzedażą internetową zadzwoń pod numer +34 96 690 20 27 lub wypełnij nasz formularz kontaktowy.
- W przypadku innych pytań związanych z marką DeCuevas Toys możesz zadzwonić pod numer +34 96 555 07 39 lub wysłać wiadomość e-mail na adres decuevastoys@decuevastoys.com
Przed skontaktowaniem się z nami sprawdź również sekcję "Często zadawane pytania”, być może tam znajdziesz rozwiązanie.
Pamiętaj, jeśli szukasz idealnego prezentu i chcesz zobaczyć wszystko, co mamy dla Ciebie, zajrzyj do naszego katalogu zabawek, będziesz zaskoczony.
* W razie incydentu nie zapomnij załączyć zdjęcia opisowego, aby móc w jak najlepszy sposób pomóc w formularzu kontaktowym.
Częste pytania
Nie pamiętam hasła
Na moim koncie, pod formularzem dostępu do mojego konta, znajdziesz link do odzyskania hasła. Jeśli wstawisz wiadomość e-mail poprawnie. Pojawi się komunikat potwierdzający, że wiadomość e-mail została wysłana w celu odzyskania hasła. Czasami nadejście wiadomości może zająć kilka minut z powodu zapełnienia działających serwerów. Bądź cierpliwy, a jeśli wiadomość nie dotrze po kilku godzinach, skontaktuj się z nami, a otrzymasz od nas nowe hasło.
MÓJ E-MAIL JEST JUŻ ZAREJESTROWANY
Jeśli chcesz się z nami skontaktować przez e-mail. Wysyłamy wiadomość e-mail na adres info@decuevastoys.com.
W poniższym linku możesz śledzić swoje ostatnie zamówienie.
Moje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane
Bądź cierpliwy. Jeśli nasze zamówienie jest nadal w naszym magazynie, prawdopodobnie czekamy na odbiór niektórych pozycji. Będziemy Cię zawsze informować na bieżąco w przypadku opóźnienia zamówienia. A my wyślemy przedmioty, które mamy do dyspozycji w oddzielnej przesyłce, abyś mógł się nimi jak najszybciej cieszyć.
Moje zamówienie jest zapisane jako dostarczone, ale nie otrzymałem go.
Sprawdź w śledzeniu zamówienia, kto otrzymał paczkę. Może być tak, że ktoś inny w twoim domu lub sąsiad odebrał za ciebie paczkę.
Masz jeszcze jakieś inne pytania?
Możesz skontaktować się z firmą transportową pod numerem telefonu podanym w śledzeniu zamówienia lub skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy.. Pomożemy ci z zamówieniem.
Jeśli jesteś zarejestrowany, możesz się zalogować, aby zobaczyć śledzenie wszystkich swoich zamówień.
Inne Konsultacje
Skontaktuj się z nami przez e-mail
Jeśli chcesz się z nami skontaktować przez e-mail. Wysyłamy wiadomość e-mail na adres info@decuevastoys.com.
Nie zastanawiałam się w komentarzu do zamówienia, który model/kolor, którego chciałam
Jak wskazujemy w naszych produktach, jeśli nie uwzględniłeś w komentarzach do zamówienia koloru lub modelu, który chciałeś, wysłaliśmy go losowo. W tym przypadku można zatrzymać produkt lub poprosić o jego zwrot.
Określiłem model, który chciałem i otrzymałem inny
Po pierwsze, chcemy przeprosić za to, co się stało. A co do wymiany artykułu, pokryjemy koszty odbioru i dostawy. Proszę wypełnić poniższy formularz zwrotny, podając swoją sprawę. Pamiętaj, że w obu przypadkach możesz dokonać >zwrotu przez sklep. Na formularzu zwrotnym proszę określić, do którego sklepu go zwracasz.
Dostałem paczkę i brakuje mi artykułów.
Przede wszystkim wykluczymy, że Twoje zamówienie obejmuje 2 lub więcej różnych przesyłek. Aby to zrobić, sprawdź w śledzeniu zamówienia, czy zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek i zweryfikuj zawartość otrzymanej paczki.
Otrzymałem wszystkie przesyłki z mojego zamówienia i brakuje mi jednej lub więcej artykułów.
Rozwiążemy ten problem jak najszybciej. Aby to zrobić, musimy wypełnić poniższy formularz incydentowy, abyśmy mogli dostać się do pracy.
Brakujące lub połamane sztuki.
W przypadku braku części w artykule, należy najpierw zaznaczyć opis artykułu na stronie internetowej, w polu i w instrukcji obsługi, aby upewnić się, że części te są dołączone. Po sprawdzeniu, że istnieją części, których nie otrzymałeś lub są uszkodzone, wypełnij poniższy formularz incydentowy, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać problem.
Chcę zwrócić produkt
Czy otrzymałeś produkt prawidłowo i nadal chcesz go zwrócić? Wypełnij poniższy formularz zwrotu online
Wszystkie zwroty podlegają polityce zwrotów stosowanej w danym sklepie.
Skontaktuj się z nami telefonicznie
Godziny obsługi klienta: od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 w +34 96 555 07 39 (tylko w dni robocze)
Skontaktuj się z nami przez e-mail
Czy otrzymałeś produkt prawidłowo i nadal chcesz go zwrócić? Wypełnij poniższy formularz zwrotu online
Wszystkie zwroty podlegają polityce zwrotów stosowanej w danym sklepie.