Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy nie będzie obarczone żadnymi formalnościami, wystarczy, że zostanie ono akredytowane w jakikolwiek dopuszczalny przez prawo sposób. W każdym przypadku zostanie ono uznane za skutecznie zrealizowane poprzez przesłanie dokumentu odstąpienia od umowy lub zwrot otrzymanych produktów.

Kupujący ma 14 dni kalendarzowych* na zwrot produktu od dnia otrzymania bez ograniczenia jego użytkowania (o ile nie wykracza to poza samo sprawdzenie jego dobrego stanu i działania), o ile okaże się, że jest on w idealnym stanie sprzedaży, zarówno zawartości, jak i opakowania (produktu i akcesoriów). Jeżeli produkt zostanie zwrócony bez oryginalnego opakowania lub z uszkodzeniem, utraci on wartość. Jeśli po otrzymaniu produktu zauważysz, że opakowanie ma jakieś uderzenia, pęknięcia lub wgniecenia, należy to odnotować na dowodzie dostawy przewoźnika. W przypadku stwierdzenia, że ​​na opakowaniu znajduje się którakolwiek z powyższych sytuacji, kupujący ma obowiązek odrzucić przesyłkę, podając przyczynę na dowodzie dostawy przewoźnika.

Jak wskazano w sekcji Wysyłka, w przypadku zwrotu/anulowania całkowita kwota zakupu zostanie zwrócona, to znaczy cena produktu plus koszty wysyłki przesyłki, w sekcji Jeśli wystąpią, kupujący będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotu/wycofania. Kupujący musi wysłać produkt z opłaconą przesyłką pocztową, ponieważ sprzedawca odrzuci jakąkolwiek należną opłatę pocztową. Zwracane produkty muszą zostać wysłane idealnie zapakowane.

Jeżeli kupujący twierdzi, że produkt ma pierwotną wadę i zostanie on wysłany do sprzedawcy w celu oceny lub naprawy, kupujący pokryje koszty wysyłki i wysyłki zwrotnej, które mogą powstać, jeśli produkt okaże się prawidłowy.

Ze względu na higienę i ochronę zdrowia zwroty odzieży lub przedmiotów i akcesoriów przeznaczonych do użytku osobistego nie będą przyjmowane po otwarciu ich opakowania po dostawie.

Ze względów związanych z ochroną praw autorskich zwroty produktów lub akcesoriów, które zostały rozpakowane, nie będą przyjmowane. W przypadku, gdy produkt okaże się wadliwy, po weryfikacji zostanie do Państwa wysłany inny produkt, identyczny ze zwracanym.

Zwrot nie będzie ważny, dopóki sprzedawca nie sprawdzi, czy produkt, akcesoria lub opakowanie nie zostały poddane manipulacji w złej wierze, aby sprawiać wrażenie akceptowalnej sytuacji związanej ze zwrotem, lub że uszkodzenie nie było przyczyną niewłaściwego użycia przez kupującego. Jeżeli wszystko będzie w porządku, saldo zostanie zaliczone na korzyść kupującego, przy czym czas oczekiwania nie przekroczy 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu od umowy.

W przypadku zwrotu po przyjęciu przesyłki należy wcześniej skontaktować się ze sprzedawcą w celu otrzymania instrukcji dotyczących wysyłki. W tym celu możesz wysłać wiadomość poprzez formularz kontaktowy podając w temacie numer swojego zamówienia lub dzwoniąc pod numer naszego Biura Obsługi Klienta: 96 690 20 27, w godzinach 9:00 - 17:00 od poniedziałku do piątku.

*W okresie świątecznym wydłużamy okres zwrotu do 01.12.2024, dla zakupów dokonanych po 29.11.2023

Problem z otrzymaniem zamówienia

Jaki był problem?