4.Wysyłka i zwroty

4.1. Wysyłka

Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Koszty wysyłki są zmienne w zależności od wagi artykułów i miejsca przeznaczenia. Koszty wysyłki mogą być znane w każdej chwili z koszyka przed dokonaniem zakupu.

Na stronie www.decuevastoys.com mamy pozycje, których czas dostawy nie odpowiada ogólnym warunkom, ale dla tych pozycji czas ich dostawy zostanie prawidłowo określony w Twoim pliku.

Koszty przesyłki do Polski
Koszty wysyłki do Polski 5.99€ .

4.2. Terminy dostaw

Czas dostawy dla przesyłek z Hiszpanii (Półwysep) i Portugalii wynosi od 7-9 Dni w dniach roboczych dla produktów znajdujących się w magazynie po potwierdzeniu płatności, lub w przypadku zamówień jako przelew po potwierdzeniu. Dla Balearów i reszty Europy, na które wysyłamy, czas dostawy wynosi 48-72 godziny.

4.3. Wraca. Prawo do wycofania się.

Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na zwrot produktu od daty jego otrzymania bez ograniczenia jego użytkowania (pod warunkiem, że nie wykracza poza zwykłą weryfikację jego dobrego stanu i działania), pod warunkiem, że jest w idealnym stanie do sprzedaży zarówno zawartość jak i opakowanie (produkt i akcesoria). W przypadku zwrotu produktu bez oryginalnego opakowania lub z uszkodzeniem, towar ulegnie deprecjacji. W przypadku otrzymania produktu i zaobserwowania, że opakowanie wykazuje pewne uderzenia, pęknięcia lub wgniecenia, należy to odnotować na dowodzie dostawy przewoźnika. W przypadku stwierdzenia, że opakowanie przedstawia którąkolwiek z tych sytuacji, kupujący musi odrzucić przesyłkę, podając powód na dowodzie dostawy przewoźnika.

Jak wskazano w części poświęconej wysyłce, w przypadku zwrotu/odstąpienia od umowy, całkowita kwota zakupu zostanie zwrócona, tj. cena produktu plus ewentualne koszty dostawy, przy czym koszty wysyłki w przypadku zwrotu/odstąpienia od umowy ponosi kupujący. Kupujący musi wysłać produkt opłaconą przesyłką pocztową, ponieważ sprzedający odmówi przyjęcia należnej przesyłki. Zwracane produkty muszą być idealnie zapakowane.

Jeśli kupujący zarzuca istnienie oryginalnej wady produktu i jest on wysyłany do sprzedawcy w celu oceny lub naprawy, kupujący zapłaci opłaty za wysyłkę i zwrot, które mogą powstać, jeśli produkt okaże się być prawidłowe.

Ze względu na higienę i ochronę zdrowia, nie będą przyjmowane zwroty odzieży lub przedmiotów i akcesoriów, które są przeznaczone do użytku osobistego, po ich odpieczętowaniu po dostawie.

Z powodów związanych z ochroną praw autorskich zwroty produktów lub akcesoriów, które zostały rozpieczętowane i które można skopiować lub skopiować, takich jak płyty CD, DVD, gry wideo itp., Nie będą akceptowane. W przypadku, gdy produkt jest wadliwy , a po sprawdzeniu otrzymasz inny produkt, taki sam jak zwracany.

Jakikolwiek zwrot nie będzie ważny, dopóki sprzedający nie sprawdzi, czy produkt, akcesoria lub opakowanie nie zostały naruszone w złej wierze, aby pojawić się w dopuszczalnej sytuacji zwrotu, lub czy wada nie była przyczyną niewłaściwego użycia przez kupującego. W przypadku, gdy wszystko jest w porządku, saldo zostanie zastosowane na korzyść kupującego, a czas oczekiwania nie przekroczy 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu.

W przypadku zwrotu przesyłki po jej odebraniu, konieczne jest wcześniejsze skontaktowanie się ze sprzedawcą w celu otrzymania instrukcji dotyczących wysyłki. Aby to zrobić, możesz wysłać wiadomość przez nasz formularz kontaktowy wskazując w temacie numer swojego zamówienia lub dzwoniąc pod nasz numer obsługi klienta: 965 55 07 39, od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Gdzie wysyłamy?

Wysyłamy na cały półwysep (w tym do Portugalii), Baleary, Francję, Włochy, Belgię, Luksemburg, Polskę, Niemcy i Austrię.

Co jeśli nie będzie mnie w domu, gdy przyjedzie przewoźnik?

Zawsze możesz wybrać inny adres dostawy niż Twój adres domowy (Przykład: praca), jeśli łatwiej Cię zlokalizować...

Możesz również zapisać w polu komentarza do zamówienia wszelkie dane, które ułatwią dostawę.

Zawsze staraj się zostawić telefon komórkowy w zasięgu ręki, jeśli nie ma Cię w domu. Przewoźnik zawsze zostawi notatkę, jeśli nie ma Cię w domu w momencie dostawy.