1. Serwis
DECUEVAS TOYS VENTURES SL (od teraz sprzedawca), z siedzibą w C/Burgos 5, Ibi, (Alicante) - Hiszpania. C.P. 03440 i z CIF: B-42698670. Zarejestrowany w rejestrze handlowym Alicante, gazeta 351, pozycja 1482, w tomie 4286 folio 195, napis 1 ze stroną A-169328, jest licencjobiorcą portalu www.decuevastoys.com, a także wirtualnego sklepu, który w nim przebywa, może zatem prowadzić działalność informacyjną i sprzedaż produktów, które są eksponowane na portalu, zgodnie z warunkami wyrażonymi w różnych sekcjach użytkowania, które zostały tutaj opisane, bez względu na to, że normy i warunki regulowane przez obecną ustawę handlową Hiszpanii nie są pomijane. Wszystkie ceny podane na tej stronie zawierają podatek VAT.
2. Kontakt
Możesz skontaktować się z nami w godzinach otwarcia Biura Obsługi Klienta: Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 w 96 555 07 39 (tylko w dni robocze). Poza tymi godzinami można to zrobić za pomocą następującego formularza kontaktowego: Kontakt, lub na nasz e-mail info@decuevastoys.com
3. Formy płatności
Jeśli nasz dział bezpieczeństwa podejrzewa jakąkolwiek anomalię lub oszustwo, decuevastoys.com zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji ze względów bezpieczeństwa.
decuevastoys.com udostępnia Klientowi następujące metody płatności:
Karta bankowa (kredytowa lub debetowa)
Jeśli zdecydujesz się na płatność kartą, zamówienie Klienta nie może zostać uwzględnione i nie zostanie zrealizowane do momentu autoryzacji płatności przez Twój bank lub kasjer. Płatność online kartą kredytową odbywa się poprzez system bezpieczeństwa "Secure Socket Layer", który szyfruje Twoje dane bankowe podczas przesyłania ich przez Internet. Ze względów bezpieczeństwa, decuevastoys.com weryfikuje wszystkie zamówienia płacone kartą kredytową. Akceptujemy karty Maestro oraz wszelkie karty Visa i Mastercard zarejestrowane w bezpiecznym systemie płatności Verified by Visa. Ponadto, w przypadku każdego zamówienia, którego kwota jest wyższa niż waga określona przez decuevastoys.com, Klient zostanie poproszony o przesłanie dowodu osobistego i dowodu adresu zamieszkania faksem lub pocztą elektroniczną, które zostaną wskazane w odpowiednim czasie.
Przelew bankowy lub wpłata
Klient musi dokonać przelewu na konto, które zostanie wskazane w odpowiednim czasie. Na koniec zamówienia Klient otrzyma automatyczną wiadomość e-mail z danymi konta bankowego, na które ma zostać dokonana wpłata.
WAŻNE: Jako pojęcie przeniesienia musisz wskazać odniesienie, które zostanie wskazane na końcu zamówienia.
WAŻNE: W przypadku płatności przelewem bankowym, produkty nie są rezerwowane do momentu otrzymania wpłaty.
--
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem o złożeniu zamówienia. W chwili obecnej znamy zapłatę w naszym podmiocie, przystąpimy do wysłania zamówienia.
Naszym obowiązkiem jest poinformowanie Państwa, że żadne dane dotyczące kont bankowych, numerów kart lub haseł nie będą przechowywane na naszych serwerach, ponieważ informacje te są przetwarzane bezpośrednio przez systemy bankowe i nie są przechowywane na żadnej stronie poza samym podmiotem. Podobnie, płatności kartami płatniczymi dokonywane są przez bramki płatnicze z szyfrowanym protokołem bezpieczeństwa (https), przy pomocy którego informacje pomiędzy klientem a bankiem przemieszczają się w sposób zaszyfrowany przy użyciu kluczy znanych tylko bankowi.
Bramy płatnicze są certyfikowane przez agencję Verisign. Te dwie metody zakupu są bardziej bezpieczne niż jakakolwiek inna metoda zakupu w fizycznych sklepach z fizycznym TPV.
Regulamin
1. Serwis
DECUEVAS TOYS VENTURES SL (od teraz sprzedawca), z siedzibą w C/Burgos 5, Ibi, (Alicante) - Hiszpania. C.P. 03440 i z CIF: B-42698670. Zarejestrowany w rejestrze handlowym Alicante, gazeta 351, pozycja 1482, w tomie 4286 folio 195, napis 1 ze stroną A-169328, jest licencjobiorcą portalu www.decuevastoys.com, a także wirtualnego sklepu, który w nim przebywa, może zatem prowadzić działalność informacyjną i sprzedaż produktów, które są eksponowane na portalu, zgodnie z warunkami wyrażonymi w różnych sekcjach użytkowania, które zostały tutaj opisane, bez względu na to, że normy i warunki regulowane przez obecną ustawę handlową Hiszpanii nie są pomijane. Wszystkie ceny podane na tej stronie zawierają podatek VAT.
2. Kontakt
Możesz skontaktować się z nami w godzinach otwarcia Biura Obsługi Klienta: Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 w 96 555 07 39 (tylko w dni robocze). Poza tymi godzinami można to zrobić za pomocą następującego formularza kontaktowego: Kontakt, lub na nasz e-mail info@decuevastoys.com
3. Formy płatności
Jeśli nasz dział bezpieczeństwa podejrzewa jakąkolwiek anomalię lub oszustwo, decuevastoys.com zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji ze względów bezpieczeństwa.
decuevastoys.com udostępnia Klientowi następujące metody płatności:
Karta bankowa (kredytowa lub debetowa)
Jeśli zdecydujesz się na płatność kartą, zamówienie Klienta nie może zostać uwzględnione i nie zostanie zrealizowane do momentu autoryzacji płatności przez Twój bank lub kasjer. Płatność online kartą kredytową odbywa się poprzez system bezpieczeństwa "Secure Socket Layer", który szyfruje Twoje dane bankowe podczas przesyłania ich przez Internet. Ze względów bezpieczeństwa, decuevastoys.com weryfikuje wszystkie zamówienia płacone kartą kredytową. Akceptujemy karty Maestro oraz wszelkie karty Visa i Mastercard zarejestrowane w bezpiecznym systemie płatności Verified by Visa. Ponadto, w przypadku każdego zamówienia, którego kwota jest wyższa niż waga określona przez decuevastoys.com, Klient zostanie poproszony o przesłanie dowodu osobistego i dowodu adresu zamieszkania faksem lub pocztą elektroniczną, które zostaną wskazane w odpowiednim czasie.
Przelew bankowy lub wpłata
Klient musi dokonać przelewu na konto, które zostanie wskazane w odpowiednim czasie. Na koniec zamówienia Klient otrzyma automatyczną wiadomość e-mail z danymi konta bankowego, na które ma zostać dokonana wpłata.
WAŻNE: Jako pojęcie przeniesienia musisz wskazać odniesienie, które zostanie wskazane na końcu zamówienia.
WAŻNE: W przypadku płatności przelewem bankowym, produkty nie są rezerwowane do momentu otrzymania wpłaty.
--
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem o złożeniu zamówienia. W chwili obecnej znamy zapłatę w naszym podmiocie, przystąpimy do wysłania zamówienia.
Naszym obowiązkiem jest poinformowanie Państwa, że żadne dane dotyczące kont bankowych, numerów kart lub haseł nie będą przechowywane na naszych serwerach, ponieważ informacje te są przetwarzane bezpośrednio przez systemy bankowe i nie są przechowywane na żadnej stronie poza samym podmiotem. Podobnie, płatności kartami płatniczymi dokonywane są przez bramki płatnicze z szyfrowanym protokołem bezpieczeństwa (https), przy pomocy którego informacje pomiędzy klientem a bankiem przemieszczają się w sposób zaszyfrowany przy użyciu kluczy znanych tylko bankowi.
Bramy płatnicze są certyfikowane przez agencję Verisign. Te dwie metody zakupu są bardziej bezpieczne niż jakakolwiek inna metoda zakupu w fizycznych sklepach z fizycznym TPV.
4.Dostawa i zwroty
4.Wysyłka i zwroty
4.1. Wysyłka
Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Koszty wysyłki są zmienne w zależności od wagi artykułów i miejsca przeznaczenia. Koszty wysyłki mogą być znane w każdej chwili z koszyka przed dokonaniem zakupu.
Na stronie www.decuevastoys.com mamy pozycje, których czas dostawy nie odpowiada ogólnym warunkom, ale dla tych pozycji czas ich dostawy zostanie prawidłowo określony w Twoim pliku.
Koszty wysyłki Półwysep i Baleary | |
---|---|
Koszty wysyłki na półwysep wynoszą od 3,99 euro, a na Baleary od 6,99 euro. |
|
Koszty wysyłki Francja, Belgia, Luksemburg, Niemcy , Austria i Monako | |
Koszty wysyłki od 8,99 euro |
|
Koszty wysyłki Włochy | |
Koszty wysyłki od 9,99 euro |
|
Koszty wysyłki Polska | |
Koszty wysyłki od 9,99 euro |
Nie wysyłamy na Wyspy Kanaryjskie, do Ceuty czy Melilli.
4.2. Terminy dostaw
Czas dostawy dla przesyłek z Hiszpanii (Półwysep) i Portugalii wynosi od 24 do 72 godzin w dniach roboczych dla produktów znajdujących się w magazynie po potwierdzeniu płatności, lub w przypadku zamówień jako przelew po potwierdzeniu. Dla Balearów i reszty Europy, na które wysyłamy, czas dostawy wynosi 48-72 godziny.
4.3. Wraca. Prawo do wycofania się.
Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na zwrot produktu od daty jego otrzymania bez ograniczenia jego użytkowania (pod warunkiem, że nie wykracza poza zwykłą weryfikację jego dobrego stanu i działania), pod warunkiem, że jest w idealnym stanie do sprzedaży zarówno zawartość jak i opakowanie (produkt i akcesoria). W przypadku zwrotu produktu bez oryginalnego opakowania lub z uszkodzeniem, towar ulegnie deprecjacji. W przypadku otrzymania produktu i zaobserwowania, że opakowanie wykazuje pewne uderzenia, pęknięcia lub wgniecenia, należy to odnotować na dowodzie dostawy przewoźnika. W przypadku stwierdzenia, że opakowanie przedstawia którąkolwiek z tych sytuacji, kupujący musi odrzucić przesyłkę, podając powód na dowodzie dostawy przewoźnika.
Jak wskazano w części poświęconej wysyłce, w przypadku zwrotu/odstąpienia od umowy, całkowita kwota zakupu zostanie zwrócona, tj. cena produktu plus ewentualne koszty dostawy, przy czym koszty wysyłki w przypadku zwrotu/odstąpienia od umowy ponosi kupujący. Kupujący musi wysłać produkt opłaconą przesyłką pocztową, ponieważ sprzedający odmówi przyjęcia należnej przesyłki. Zwracane produkty muszą być idealnie zapakowane.
Jeśli kupujący zarzuca istnienie oryginalnej wady produktu i jest on wysyłany do sprzedawcy w celu oceny lub naprawy, kupujący zapłaci opłaty za wysyłkę i zwrot, które mogą powstać, jeśli produkt okaże się być prawidłowe.
Ze względu na higienę i ochronę zdrowia, nie będą przyjmowane zwroty odzieży lub przedmiotów i akcesoriów, które są przeznaczone do użytku osobistego, po ich odpieczętowaniu po dostawie.
Z powodów związanych z ochroną praw autorskich zwroty produktów lub akcesoriów, które zostały rozpieczętowane i które można skopiować lub skopiować, takich jak płyty CD, DVD, gry wideo itp., Nie będą akceptowane. W przypadku, gdy produkt jest wadliwy , a po sprawdzeniu otrzymasz inny produkt, taki sam jak zwracany.
Jakikolwiek zwrot nie będzie ważny, dopóki sprzedający nie sprawdzi, czy produkt, akcesoria lub opakowanie nie zostały naruszone w złej wierze, aby pojawić się w dopuszczalnej sytuacji zwrotu, lub czy wada nie była przyczyną niewłaściwego użycia przez kupującego. W przypadku, gdy wszystko jest w porządku, saldo zostanie zastosowane na korzyść kupującego, a czas oczekiwania nie przekroczy 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu.
W przypadku zwrotu przesyłki po jej odebraniu, konieczne jest wcześniejsze skontaktowanie się ze sprzedawcą w celu otrzymania instrukcji dotyczących wysyłki. Aby to zrobić, możesz wysłać wiadomość przez nasz formularz kontaktowy wskazując w temacie numer swojego zamówienia lub dzwoniąc pod nasz numer obsługi klienta: 965 55 07 39, od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.
5. Gwarancja
Terminy:
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za każdy brak zgodności, który ujawni się w ciągu dwóch lat od dostawy. W przypadku produktów używanych, sprzedawca i konsument/użytkownik mogą uzgodnić krótszy okres, który nie może być krótszy niż rok od dostawy.
O ile nie udowodniono inaczej, domniemywa się brak zgodności, który ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od dostawy towarów, zarówno nowych, jak i używanych, w chwili dostawy towarów, chyba że domniemanie to jest niezgodne z charakterem towarów lub charakterem braku zgodności.
2. O ile nie zostanie udowodnione, że jest inaczej, przyjmuje się, że dostawa została zrealizowana w dniu wskazanym na fakturze lub bilecie zakupu, lub na odpowiednim dowodzie dostawy, jeśli jest on późniejszy.
3. W przypadku wadliwego produktu, De Cuevas Toys przystąpi, w razie potrzeby, do naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub rozwiązania umowy. Uchwały te będą dla kupującego bezpłatne.
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć konsumentowi lub użytkownikowi, który wykonuje swoje prawo do naprawy lub wymiany, dokument potwierdzający dostawę produktu, wskazujący datę dostawy oraz brak zgodności, który stanowi podstawę do wykonania tego prawa.
Podobnie, wraz z naprawionym lub zastąpionym produktem, sprzedawca dostarcza konsumentowi lub użytkownikowi dokumentację dowodową dotyczącą dostawy, w tym datę dostawy oraz, w stosownych przypadkach, przeprowadzoną naprawę.
4. Skarga o stwierdzenie zgodności z przepisami rozdziału II niniejszego tytułu ulega przedawnieniu po trzech latach od dostawy produktu.
5. Konsument i użytkownik muszą poinformować sprzedawcę o braku zgodności w ciągu dwóch miesięcy od momentu powzięcia o nim wiadomości. Niedotrzymanie tego terminu nie pociąga za sobą utraty odpowiedniego prawa do odszkodowania, przy czym konsument i użytkownik są odpowiedzialni za wszelkie szkody lub straty faktycznie spowodowane opóźnieniem w przekazie.
O ile nie ma dowodów na to, że jest inaczej, uznaje się, że powiadomienie konsumenta i użytkownika miało miejsce w ustalonym okresie.
6. Artykuły
W dążeniu producentów do poprawy jakości produktów i wzornictwa. Jeśli chcesz mieć pewność co do podobieństwa produktów przed dokonaniem zakupu, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem naszej strony internetowej obsługa klienta, gdzie będziemy Cię informować o tych danych.
Większość artykułów może pokazywać kilka jednostek na tym samym obrazie, a jedynym celem jest pokazanie lepszej perspektywy produktu lub różnych modeli, które posiada każdy z nich.
7. Polityka prywatności
OCHRONA DANYCH. Informujemy Państwa, że Państwa dane osobowe zebrane w DECUEVAS TOYS VENTURES SL będą automatycznie przetwarzane w naszych plikach.
Celem tego pliku jest ułatwienie realizacji zamówień, a także, jeśli wyraźnie upoważnili nas Państwo w odpowiednim polu, wysyłanie Państwu informacji handlowych o produktach i usługach, które mogą być dla Państwa interesujące.
Właściciel danych zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia firmy o wszelkich zmianach w udostępnionych danych.
Użytkownik może w każdej chwili skorzystać z prawa dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, anulowania oraz sprzeciwić się ich wykorzystaniu zgodnie z warunkami określonymi w Ustawie Organicznej 15/1999. Odpowiedzialnym za leczenie jest DECUEVAS TOYS VENTURES SL. Jeśli nie chcesz otrzymywać informacji o usługach i promocjach oferowanych przez firmę, gratulacje, itp. prosimy o przekazanie nam ich wyraźnie kierując się na adres C/Burgos 5, 03440 (ALICANTE), lub kontaktując się w naszym systemie obsługa klienta.
-
Ogólne zasady i warunki
Ten dokument umowny będzie regulował kontraktowanie produktów i usług za pośrednictwem strony internetowej https://decuevastoys.com, własność DECUEVAS TOYS VENTURES SL, od teraz PROVIDER.
Akceptacja tego dokumentu oznacza, że UŻYTKOWNIK:
-
Przeczytałeś, zrozumiałeś i zrozumiałeś, co tu jest napisane.
-
Jest osobą, która ma wystarczająco dużo możliwości, by go zatrudnić.
-
Przyjmij na siebie wszystkie zobowiązania z tego tytułu.
Warunki te będą obowiązywały na czas nieokreślony i będą miały zastosowanie do wszystkich umów zawartych za pośrednictwem strony internetowej PROWIDERA.
PROWADŹCA informuje, że handel jest odpowiedzialny i zna aktualne prawodawstwo krajów, do których wysyła produkty oraz zastrzega sobie prawo do jednostronnej modyfikacji warunków, bez wpływu na towary lub promocje, które zostały nabyte przed modyfikacją.
Identyfikacja umawiających się stron
Z jednej strony dostawcą produktów zakontraktowanych/zakupionych przez UŻYTKOWNIKA jest DECUEVAS TOYS VENTURES SL, z siedzibą w C/Burgos 5, Ibi, 03440 (ALICANTE) z NIF B42698670 i numerem telefonu obsługi klienta +34 96 555 07 39.
Z drugiej strony UŻYTKOWNIK, zarejestrowany na stronie internetowej za pomocą poczty elektronicznej i hasła, za którego używanie i przechowywanie ponosi pełną odpowiedzialność i jest odpowiedzialny za prawdziwość danych osobowych przekazanych DOSTAWCY.
Przedmiot umowy
Umowa niniejsza ma na celu uregulowanie stosunków umownych sprzedaży i kupna powstałych pomiędzy DOSTAWCĄ a UŻYTKOWNIKIEM w momencie, w którym ten ostatni akceptuje w procesie zawierania umowy online odpowiednie pole.
Stosunek umowny zakupu i sprzedaży polega na dostarczeniu, w zamian za określoną cenę i podaną do publicznej wiadomości za pośrednictwem strony internetowej, konkretnego produktu.
Procedura kontraktowa
UŻYTKOWNIK, aby uzyskać dostęp do usług lub produktów oferowanych przez DOSTAWCĘ, musi zarejestrować się za pośrednictwem strony internetowej, zakładając konto użytkownika. W związku z tym UŻYTKOWNIK musi dobrowolnie i swobodnie udostępniać wymagane dane osobowe, które będą traktowane zgodnie z przepisami rozporządzenia (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych (zwanego dalej "RGPD") i wyszczególnione w nocie prawnej i polityce prywatności niniejszej strony internetowej.
UŻYTKOWNIK, w przypadku rejestracji, wybierze nazwę użytkownika i hasło, zobowiązując się do ich starannego wykorzystania i nieudostępniania osobom trzecim, a także do poinformowania DOSTAWCY o ich utracie lub kradzieży lub ewentualnym dostępie nieupoważnionej osoby trzeciej, tak aby DOSTAWCA przystąpił do natychmiastowego zablokowania.
Po utworzeniu konta użytkownika informujemy, że zgodnie z wymogami art. 27 ustawy 34/2002 o usługach społeczeństwa informacyjnego i handlu elektronicznego (LSSICE), procedura rekrutacyjna będzie przebiegać zgodnie z następującymi krokami:
-
Klauzule ogólnego kontraktowania.
-
Oferowane produkty
-
Wysyłka zamówień.
-
Prawo do wycofania się.
-
Reklamacje.
-
Siła wyższa.
-
Rywalizacja.
-
Przegląd oferty.
-
Język
-
Archiwum dokumentacji
-
Cena i okres ważności oferty.
-
Koszty transportu.
-
Sposób płatności, wydatki i rabaty.
-
Proces zakupu.
-
Obowiązujące gwarancje.
-
Gwarancje i zwroty.
-
Obowiązujące prawo i jurysdykcja.